coś na kanapki - pasta rybna

Otrzymałam bardzo miły telefon od Taty czy nie mam ochoty na wędzonego śledzia prosta z nad morza. Hmmm jasne że tak :)) Nie wiedziałam jeszcze czy zjem je z chlebem czy może jednak nie. Dzisiaj jednak los śledzia jest nam znany - znalazł się w paście z serem białym na chleb.

Składniki:
200 g sera białego
pół cebuli (miałam czerwoną)
dwa nieduże śledzie wędzone
keczup
opcjonalnie jogurt (nie dałam)

Przygotowanie:
Cebulę wrzucamy do blendera i drobno siekamy. Dodajemy ser biały - mieszamy. Śledzia obieramy ze skóry no i najgorsza robota czyścimy z ości. Dodajemy do naszej masy i mieszamy (siekamy). Na koniec keczup, pieprz i sól. Moja pasta była już taka jaką chciałam - ale jakby komuś nie odpowiadała można dodać jogurtu lub śmietany.
Szybko i tanio :)

Smacznego !

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)