sałatka makaronowa z tuńczykiem

Znudziły mi się tradycyjne sałatki. W związku z tym, że jestem wielką fanką makaronów to teraz królują u mnie sałatki właśnie z makaronami w roli głównej. Taka sałatka jest idealnym pomysłem na kolację lub też na spotkanie ze znajomymi/rodziną. Sałatki takie mają jeszcze jeden plus - robi się je bardzo szybko i praktycznie wszystko do nich pasuje. Tym razem tuńczyk jest na drugim planie. A żeby dodać koloru to odrobina papryki i kukurydzy nam zagrała.



Składniki:
  • szklanka suchego makaronu - u mnie mini kokardki 
  • mała puszka tuńczyka w sosie własnym
  • 1/2 puszki kukurydzy
  • mała zielona papryka
  • 4 różyczki kalafiora
  • łyżeczka majonezu - można zastąpić jogurtem greckim
  • sól i pieprz do smaku

Przygotowanie:
  • makaron gotujemy zgodnie z oznaczeniem na opakowaniu
  • kalafiora blanszujemy i kroimy w mniejsze kawałki
  • paprykę kroimy w kosteczkę
  • do miski wsypujemy ugotowany makaron, odsączonego tuńczyka i kukurydzę oraz kalafiora i paprykę
  • dodajemy majonez i doprawiamy do smaku - dokładnie mieszamy
  • najlepiej smakuje jak na min godzinę wyląduje w lodówce :) 



należy uważać jak mamy towarzystwo czteronożne w otoczeniu ;) im też smakuje

Smacznego !

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)