sałatka z selerem konserwowym

Ponieważ święta zbliżają się wielkimi krokami, postanowiłam przetestować nowe pomysły na sałatki, które staną na naszym stole. Niedawno zakupiłam słoik selera konserwowego z nadzieją na pomysły do wykorzystania. I tak powstał pomysł z sałatką z jednym z moich ulubionych składników. W zasadzie wymieniłam brokuł z mojej ulubionej sałatki właśnie na seler i wyszło przednie. 
Sałatkę robiłam w mniejszej wersji, ale spokojnie podam już składniki na podwojoną porcję :)



Składniki:
  • słoik selera
  • niecała puszka kukurydzy
  • czerwona papryka
  • ok 100 g szynki konserwowej
  • 2 łyżki majonezu
  • sól i pieprz do smaku

Przygotowanie:
  • do miski wkładamy kukurydzę
  • paprykę i szynkę kroimy w kostkę o dodajemy do kukurydzy
  • seler odsączamy i delikatnie kroimy w mniejsze kawałki - dodajemy do reszty
  • doprawiamy do smaku, dodajemy majonez i dokładnie mieszamy
  • odstawiamy do lodówki na min 3 h (tak aby sałatka mogła się przegryźć)




Smacznego !

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)