racuchy klasyczne SYS

Jakiś czas temu otrzymałam od firmy SYS przesyłkę. Zgłosiłam się do nich, gdy na FB ogłosili, że potrzebują chętnych do przetestowania nowego produktu :) Jako, że lubimy jeść więc informacja o testowaniu racuchów bardzo mi się spodobała :) A jeszcze jak racuchy wyszły miodzio :) 




Oczywiście mowa o racuchach, które są cały czas w fazie testowania - ale jak dla mnie niczego im więcej nie potrzeba.


Aby przygotować racuchy nie potrzeba wielkich zdolności :) No bo potrzebujemy tylko wody mineralnej gazowanej. Jak dla mnie wielka zaleta, ponieważ każdy może je przygotować. Szczególnie ucieszą się pociechy, które będą mogły pomóc nam w kuchni. 

Następnie smażenie jak smażenie. Jak każde racuchy - można na tłuszczu lub patelni beztłuszczowej. Mogę potwierdzić, że R smakowały bardziej te na tłuszczu smażone. Jak dla mnie i jedne i drugie znakomite. 

Z całej paczki wyszło mi 16 małych racuchów - nie wiem jak Wy, ale ja zawsze robię takie nieduże. 
Porcja na dwie osoby prawidłowa. No chyba, że ma się takiego głodomora w domu jak ja. Tzn gdy jest ktoś bardzo głodny i chce zjeść obiad - nie bacząc na kalorie, to spokojnie może zjeść je sam.

Ostatnie pytanie  - czy kupiłabym je ponownie? Sama nie wiem. Pyszne są więc raczej będę starała się sama robić. Chociaż polecam dla każdego kto nie ma czasu, nie ma ochoty bawić się w odmierzanie składników lub osoby, która ma dwie lewe ręce i nic jej nie wychodzi - to na pewno wyjdzie !! 

Ogólna ocena jak dla mnie bardzo dobra :) 
Smakują jak u Babci/Mamy jak kto woli - to są moje smaki dzieciństwa :) 



Komentarze

  1. Może czas zrobić swoje pierwsze racuchy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shariana na blogu znajdziesz kilka przepisów moich racuchów ;)
      Te polecam jako alternatywę dla tych, którzy nie mają chęci lub rąk do pichcenia :D

      Usuń

Prześlij komentarz

zostaw po sobie ślad :)

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)