surówka z kapusty pekińskiej i marchwi

Nawet nie możecie sobie wyobrazić jak bym chciała zjeść ogórka kiszonego do obiadu ... tak to jest że jak coś jest zabronione - no może nie zabronione ale na razie wolę poczekać ;) - to chcemy tego bardziej. Szczególnie jak nasz towarzysz wcina je ze smakiem. Na samo wspomnienie cieknie mi ślinka. 

Za to ja nadrabiam zaległości i kombinuję z surówkami. Lubie je szczególnie jak nie potrzebujemy dużej ilości składników. 

Kukurydzę wypróbowałam już i wiem, że młodej nic po niej nie jest - fakt, że na razie nie zjadłam całej puszki jak to potrafiłam wcześniej - ale odrobina nie zaszkodziła ;-)


Składniki:
  • pół małej kapusty pekińskiej
  • 1 marchewka
  • 2 łyżki kukurydzy
  • jogurt naturalny
  • sól i pieprz

Przygotowanie:
  • kapustę pokroić drobno 
  • marchew zetrzeć na dużych oczkach lub przy pomocy obieraczki do warzyw (ja skorzystałam z tego drugiego "urządzenia")
  • wszystkie warzywa wymieszać w misce, dosolić i dopieprzyć do smaku 
  • dodać jogurt - w zależności jakie surówki lubimy tyle jogurtu dodać - u mnie jedna łyżka





Smacznego !!

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)