recenzja - pieczywo granex

Dzięki uprzejmości uwaga zrzucam miałam możliwość przetestowania trzy rodzaje pieczywa.

Zgodnie z informacją producenta ze strony granex.pl




Pieczywo Zawiera Błonnik wytwarzane jest z pełnych ziaren sześciu zbóż – żyta, pszenicy, kukurydzy, owsa, jęczmienia i amarantusa z dodatkiem ziaren słonecznika. Jest to produkt całkowicie naturalny, nie zawierający sztucznych spulchniaczy i ulepszaczy.Do jego produkcji nie używamy również mleka w proszku.

Pieczywo Zawiera Błonnik charakteryzuje się unikalną na naszym rynku, bardzo wysoką zawartością błonnika pokarmowego. Jest to błonnik rozpuszczalny o właściwościach proebiotycznych, regulujący działanie układu trawiennego. 100 g pieczywa zawiera 13,8 g błonnika, co sprawia, że jedna jego kromka zapewnia ok. 3% dziennego zapotrzebowania organizmu na ten składnik. Jest to również pieczywo lekkie charakteryzujące się  wyjątkowo niską kalorycznością.

Skład surowcowy: krajanka żytnia,otręby pszenne, pszenica, kasza jęczmienna, grys kukurydziany, płatki owsiane, sól, błonnik: inulina, ziarno słonecznika, mąka z amarantusa.Produkt zawiera zboża zawierające gluten oraz może zawierać śladowe ilości sezamu.

Waga: 140 g.


Jedna kromka chlebka zawiera ok 20 kcal 


Opinia:

Jak dla mnie rewelacyjna alternatywa "normalnego" (jak to mówi R) pieczywa. Deseczki dla mnie bardzo smaczne - i najlepiej smakują z białym serem, pomidorami z oregano i bazylią. Nie wiem dlaczego ale ten zestaw jest dla mnie zestawem idealnym. 
Na razie zjadłam połowę- ponieważ drugą turę zabrałam ze sobą do pracy - jako alternatywa do podjadania - zamiast czegoś słodkiego lepiej zjeść deseczke :) 



Osobiście polecam :)

Komentarze

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)