brandy - to nie dla mnie ...

Nic i nikt nie przekona mnie niestety do tego trunku - nawet moje ciśnienie zbliżające się przerażająco ku katastrofie ... Posłuchałam się Babci i kupiłam dzisiaj brandy - nie było jakiegoś tańszego :p koniaku w sklepie. Zadzwoniłam i moje kobiety powiedziały, że może być brandy.

No i jedno zdanie mam o tym trunku - wygląda pięknie, szczególnie w towarzystwie lampki solnej. Ale ... jest jedno wielkie ale - to nie dla mnie ... 
Wlałam sobie nawet do kawy - ehhh nie wiem czy dam radę wypić ...

Chociaż zdjęcia się udały ;p







Jak komuś smakuje to na zdrowie :)

Komentarze

  1. Mnie smakuje, szczególnie czeko9ladowe :) Ale piję tlyko ze spritem, ewentualnie z colą. No i dodaję do różnych wypieków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusia u mnie w herbacie nie przeszło - może faktycznie następnym razem spróbuję z colą ? I wypieki powiadasz :) ?? spróbuję

      Usuń

Prześlij komentarz

zostaw po sobie ślad :)

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)