a na śniadanie naleśniki

Dzisiejsze śniadanie miało mi uprzyjemnić dzień. Na szczęście znalazłam dwa ostatnie jajka w lodówce i powstały one - naleśniki :)




Składniki (na Thermomix):
  • 2 jaja 
  • 250 g mąki
  • 2,5 MT mleka
  • 2,5 MT wody
  • pół łyżeczki soli
  • pół łyżeczki cukru

Przygotowanie:
  • wszystkie składniki włożyć do Thermomixa i mieszać- czas 20 s, obr. 4
  • smażyć na złoto :)

Jeśli chodzi o nadzienie to my dzisiaj mieliśmy z serem dżemem.

Ser biały zmieszałam z jogurtem, dodałam cukier waniliowy - na każdy naleśnik układam ser, na to dżem truskawkowy i zawijam :)



ps. słońce daje dzisiaj po oczach i tak mi uprzyjemnia śniadanie - co do zdjęć to jest świetliście ;p


Smacznego !

Komentarze

Prześlij komentarz

zostaw po sobie ślad :)

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)