MojeTworyPrzetwory i ogórki z curry

Jak wiadomo zostało i jeszcze sporo ogórków, ogórków za dużych na kiszone czy korniszony. Dlatego R jak zobaczył na stronie MojeTworyPrzetwory ten przepis powiedział żeby zrobiła również takie na spróbowanie :) W takim razie do dzieła :)




Składniki za Moimi przetworami - troszkę zmodyfikowane na moje możliwości i posiadane zasoby :p
ogórki
ziele angielski
liść laurowy
nie miałam pieprzu i gorczycy ;)

zalewa:
5 szklanek wody
1,5 szklanki cukru
1 szklanka octu
2 łyżki soli
3 łyżeczki curry 
nie miałam kurkumy 


Przygotowanie:
Ogórki obrać i pokroić w plasterki jak na kanapki.  Do każdego z przygotowanych słoików na dno układamy przyprawy (2-3 liście laurowe, 3 ziela angielskie, 3 ziarna pieprzu). Plastry z ogórków układamy w słoikach najciaśniej jak się da :) Słoiki zalewamy gorącą zalewą i pasteryzujemy jeszcze ok 20 minut od zagotowania. 

A teraz tylko będę czekała na efekt :) Na początek zrobiłam 3 duże słoiki  - zalewa mi została więc od razu mówię że jest wyliczona na 3 kg ogórków tak jak napisały Przetwory :)



F też pomaga i jest zainteresowana przetworami - szczególnie koprem do kiszenia ogórasów ;p


Smacznego !

Komentarze

  1. Dopiero wypatrzyłam, że skorzystałaś z mojego przepisu! Miło mi bardzo, czekam na wiadomość jak smakowały;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

zostaw po sobie ślad :)

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)