masło orzechowe

Już od dawna chciałam zrobić masło orzechowe, takie prawdziwe, jak na ameryckich filmach widać ;-)

I dzisiaj w tzw wolnej chwili gdy ciasto na chleb rośnie, usiałam przed tv z moim małym robotem i zadziałałam. W necie jest wiele przepisów na masło a ja chciałam najprostsze i bez żadnych dodatkowych zabaw ;) Znalazłam takie np  na blogu kuchennych szaleństw.




Składniki:
200 g orzeszków ziemnych solonych
robot kuchenny :)

Przygotowanie:
Orzeszki wrzucamy do robota kuchennego i mielimy :) zajęło mi to chwilkę - a tak na prawdę to trzeba patrzeć jaka konsystencja będzie nam najbardziej odpowiadała  - bo jedni lubią miazgę a drudzy tak jak ja lubią czuć orzeszki :)

Podobno słoiczek może stać trochę w lodówce ale nie wiem ile będzie stał u nas - bo do wypieków będzie również idealny

Ps. jak ktoś nie lubi słonego smaku lepiej niech użyje niesolonych orzeszków i doda odrobinę soli i oliwy.

























jest południe a już 30 stopni na termometrze

Komentarze

  1. mniam :) i bardzo zapychające - właśnie zjadłam połówkę bułki i nie wiem czy zjem drugą połówkę ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

zostaw po sobie ślad :)

Najczęściej wyszukiwane przepisy :)